»V vodstvo so potem pozneje prihajali ljudje, ki niso vedeli, kako program nastaja. Mogoče so vedeli, kako izgleda program, ne pa tudi tega, kako ga narediti. To je velika napaka.«
»Želel je postaviti program in začel vabiti režiserje z akademije, da bi sodelovali z nami scenaristi. Takrat smo začeli bolj resno pisati scenarije.«
»Vodstvo se izmika odgovornosti. Vodstvo niti ni odgovorilo na spisane kršitve, ki smo jih v aktivih in novinarskem sindikatu popisali o urednici informativnega programa in v. d. urednika uredništva MMC-ja.«
»Ta esejistični prvenec je eleganten popis avtoričinega sveta, pa obenem poklon vsem tistim velikim zgodovinskim figuram in življenjskim sopotnikom, ki so plemenitili njenega duha. (...) Ko Helena Koder pripoveduje o tem, kako doživlja in je doživljala prevajalko Radojko Vrančič, pesnika Petra Kolška in Milana Jesiha, filozofinjo Almo Sodnik, skladatelja Urbana Kodra, nam hkrati pove, kako je skoznje spoznavala velikane ameriškega jazza, pisanje Marcela Prousta, poezijo Wislawe Szymborske, slike Jana Vermeerja, romane Petra Handkeja, misli Montaigna, Descartesa in Kanta.«
»Ker vodstvo RTV SLO še naprej in odločneje siromaši in uničuje informativni program javne televizije, pritiska na kritične zaposlene in tako ogroža pravico javnosti do obveščenosti, novinarski sindikati RTV v ponedeljek zaostrujemo stavkovne aktivnosti.«
»KSJS v celoti podpira zahteve kolektiva informativnega programa Televizije Slovenija v prizadevanjih za ohranitev javnega servisa, profesionalnih standardov in kakovostnega informativnega programa.«
»S profesionalizacijo je upadel žar, ki je v začetku nadomeščal profesionalnost. Oziroma: profesionalizacija ni znala ohraniti žara.«
»Kako naj berem novice s prekritimi usti? Ne vem, kaj naj zdaj storim. Moram delati, služim kruh za družino.«
»Brez strahu. Kako jo imamo radi in kako se zavedamo sreče, da smo jo imeli v svojih življenjih. Sijala je z vso močjo. Pojdi zdaj, mala, v zrak, in hvala.«
»Helena Koder v svojem knjižnem prvencu razmišlja o umetnosti z veliko in malo začetnico, o umetnosti, ki je včasih visoka, težko dostopna gora, a tudi o umetnosti življenja, ki ni nič manj pomembna. Esejistična zbirka Krošnja z neznanimi sadeži je navdihujoče pričevanje o tem, da je, kljub vsem končnostim, življenje neskončno zanimivo in polno smisla.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju